понеділок, 24 березня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як можна в класі при вивченні обраної теми організувати спілкування учнів, використовуючи написання коментарів у блоґах, як я можу при вивченні теми використати роботу в блозі для організації спілкування з учнями та батьками учнів, як можна організувати взаємооцінювання учнів, використовуючи блоґи.


На педраді говорили про те, що інтернет може нести небезпеку для учнів. Що ж для цього робити?Один з доступних засобів забезпечення безпеки учнів та ефективне використання ними Інтернету – встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. Лише укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.

1 коментар:

  1. Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюють спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Це відбувається за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет. Але справді Інтернет може нести й небезпеку для учнів, тому згодна з тим, що їх потрібно ознайомити з правила користування Інтернетом.

    ВідповістиВидалити