понеділок, 3 березня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія

Завдяки Тренеру я дуже легко зрозуміла, що таке формуюче оцінювання і при роботі з ним майже не виникало жодних складнощів. Зрозуміла як правильно спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів. Дізналася, що реалізація ідей формувального оцінювання відбувається через обрання методів та створення конкретних інструментів.  Я створила форму ЗХД і організаційну діаграму. Навчилася пов'язувати концептуальні ідеї з їх практичним впровадженням ( через створені інструменти). Досить легко мною були створені інструменти  визначення навчальних  потреб учнів та вчительська презентація…



Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту. В процесі проходження модуля 4 з виконанням вправ я знайшла для себе методи оцінювання. Модуль також допоміг мені обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: як мені  спланувати формуюче оцінювання

Немає коментарів:

Дописати коментар