Працюючи над цим модулем, я
зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а
саме: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і
навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття,
які передбачається формувати у даному проекті;
Для визначення розуміння учнями
теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове
оцінювання; я що зрозуміла, оцінювання не обов'язково повинне виражатися у
вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; також в
процесі роботи над цим модулем я зрозуміла, що оцінка обов'язково повинна бути
стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом.
Мені дуже
сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з
якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого
проекту.
Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.
ВідповістиВидалитиПравильно оцінити учнів дуже важко. Тому нам ще треба повчитись це робити, а також розробити критерії оцінювання для кожного завдання, щоб учні могли проаналізувати свою роботу.
ВідповістиВидалити