понеділок, 7 квітня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

Працюючи над цим модулем, я зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті; 

Для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання; я що зрозуміла, оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; також в процесі роботи над цим модулем я зрозуміла, що оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом. 

Мені дуже сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.

2 коментарі:

  1. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.

    ВідповістиВидалити
  2. Правильно оцінити учнів дуже важко. Тому нам ще треба повчитись це робити, а також розробити критерії оцінювання для кожного завдання, щоб учні могли проаналізувати свою роботу.

    ВідповістиВидалити